Onderzoeks formulier

Voor mijn onderzoek ben ik benieuwd naar het gebruik van bepaalde ontmoeting applicaties. Naast een aantal interviews heb ik nu een online onderzoek formulier gemaakt die ik wil gaan verspreiden. Hieronder is de link naar het formulier. Ik ben heel benieuwd naar de reacties, dus als je ervaringen hebt met dating/ontmoeting applicaties of websites, vul hem dan a.u.b. vooral in. Als je er geen ervaring hebt ben ik alsnog heel geïnteresseerd in je mening en standpunt. Het zou me enorm helpen met mijn onderzoek!

Button_01

Leave a Reply

