Vorm onderzoek Tumblr

Screenshot (81)

Om naast al het conceptuele werk en onderzoek ook alvast te beginnen met een vorm zoeken die mij aanspreekt voor mijn concept ben ik een Tumblr begonnen. Hierop plaats ik eigenlijk alle plaatjes die me aanspreken rondom mijn thematiek, om zo een overzicht te krijgen die me uiteindelijk wellicht kan helpen bij het vormgeven van de stijl voor mijn project.

De link: http://afstuderenvormonderzoek.tumblr.com/

Met daarbij de werktitel van mijn project: Yours Truly 

Leave a Reply

