APPLICATIE RESEARCH

Omdat ik voor mijn concept zit te denken om een computergestuurd personage te creëren waar het publiek mee kan gaan communiceren om zo een relatie aan te gaan vond ik deze applicatie die ik net tegenkwam aardig interessant. CARROT voor de iPhone, is eigenlijk een applicatie waarmee je een to-do lijstje bij kunt houden met de twist dat de applicatie als een personage tegen je praat en boos word als je je opdrachten niet nakomt.

Omdat mijn project niet zozeer gaat over to-do lijstjes afwerken vind ik het vooral interessant hoe ze in deze applicatie vanuit het computer personage communiceren en hoe deze is vormgegeven.

Leave a Reply

