Stages of Love

Als deel van mijn afstudeerproject ben ik de verschillende fases van een liefdes relatie aan het onderzoeken. Één van de manieren die ik hiervoor gebruik is om allerlei materiaal te verzamelen zoals kunst, muziek, films en games en die in te delen bij de verschillende fases. Op dit moment ga ik van de volgende fases uit:

Romance -> Reality -> Maturity -> Practical -> Romance again

Deze fases zijn erg strikt en lineair natuurlijk maar ze dienen als een goede basis voor mijn onderzoek, en ik ben dan ook begonnen met het toevoegen van allerlei uitingen bij die fases. Dit doe ik op dit moment in een Prezi, een vorm die normaal gesproken word gebruikt om iets mee te presenteren, maar het werkt voor mij erg goed om alles in een mooi overzicht aan elkaar te koppelen.

Screenshot (60)

Leave a Reply

