De eerste mindmap

Mindmap_01_aangepast

Dit was de eerste mindmap die ik binnen mijn thema heb gemaakt met als kernwoord verliefdheid. Nu ik achteraf nog een keer goed de mindmap heb kunnen bekijken met een frisse blik valt mij vooral het spanningsveld tussen Ratio en Gevoel op, wanneer in een relatie kickt de ratio in en gaat deze je gevoel beïnvloeden? Wat bij mij bijvoorbeeld wel eens gebeurt is dat er een soort van chronologisch filmpje zich gaat afspelen in mijn hoofd, hoe zal onze relatie zich over 1 week, 6 maanden en over 5 jaar hebben ontwikkeld? Omdat je in een relatie denk ik nooit alleen bent kun je je ook nooit in je eentje bedenken hoe de relatie zal lopen, hier kom je denk ik alleen achter als je de relatie verder aangaat.

Leave a Reply

